вторник, 6 октомври 2009 г.

Леща, уиски и лимонов сок

Предвид небивалия интерес към диетите за отслабване, диетите за напълняване, диетите за и против диабет, хипертония, деменции, епилепсия, множествена склероза и сие гадории, да ви разкажа за новото си откритие - леща с Уиски и лимонов сок... За непробвалите действа като банка Манитол 10% пер ос, че даже и по - силно, но не е това целта на занятието...
Та значи имам лаптоп - привет 21 век на патерици, добре си ми дошъл! Крада интернет, честна съм - при наличието на безумно много удобни wireless ports, реших че е безсмислено да плащам нет, но пък ме заскуба съвестта и се включих в далеч- не -толкова- платени дисциплини, подпомагащи определени персони в живота ми... ОК, ама останах без пари... хлябъ и солъ били страшно скъпи неща и като прибавих към сметката "известното количество" цигари и кафе, което ми поддържа жизнените функции, още повече, когато ми се изсипаха на тавана приятели от кол и въже... Хванах калкулатора на телефона, не онзи без дисплея - новия, и изчислих какво -по -дяволите - мога -да- купя, за да нахраня една рота колеги и приятели (без да умрат от глад)... оказа се, че лещата, приготвена в домашни условия на супа е най - голямата евтинийка на пазара, яде се (по - скоро се пие) и ако не друго, то поне изглежда лесно да се приготви в промишлени количества и то без много напъни "за красота" , една леща си е леща и няма как да я направиш по - красива леща...Купих 2 килограма, малко лук и блабла и оставих всичко това да ври, молейки се все пак да излезе успешен буламач... От клиниката свих 5 бутилки уиски и си помислих, че съм скърпила нещата за "гостите"...
Таванът ми е място, където могат да спят поне 20 човека, без да използвам подовото пространство, стига да им се иска да спят, иначе може да побере 200, предполагам... така че в това отношение - нямаше проблеми...
Беше луд купон - на леща, уиски и лимонов сок...
Дали пък да не си засадя едно лимоново дръвче в саксия?
Та си мисля... дали домът не е мястото, в което има кого да чакаш?
http://www.youtube.com/watch?v=Va0vs1fhhNI

2 коментара:

Анонимен каза...

да се чувствам ли поканен :)))
Влад

nqkoq каза...

иска ли питане...